Tedenski idejnik

UREDITE SI SVOJE DELOVNO MESTO – DELO OD DOMA

Pozdravljeni dragi organizatorji.

V teh negativnih časih v katerih smo se znašli, si želim, da bi lahko tukaj našli vsaj nekaj pozitivnega. Želim si, da bi vam z idejami in nasveti, ki jih delim z vami, pomagala ustvariti bolj prijetno okolje za bivanje. V tej objavi bomo govorili o ureditvi delovnega mesta za delo od doma.

Tak način dela je lahko zelo utrujajoč, če si svojega delovnega mesta ne organiziramo pravilno. Predlagam, da si spodnje nasvete in ideje uredite glede na delovno mesto, ki ga opravljate. So pa vezani na pisarniška delovna mesta.

Če se je vaše podjetje odločilo, da bo delo od doma postala ustaljena praksa, vam predlagam spodnje nasvete:

– Izberite si prostor v stanovanju/hiši, kjer bi si lahko uredili kotiček za delo. Pomembno je, da ta kotiček po opravljenem delu ne pospravite v celoti – torej, da je to kot v službi, vaše osebno delovno mesto.

– Odvisno od velikosti prostora, si lahko kupite pisarniško mizo, ali pa pri mizarju naročite »desko« po meri. Bodite pozorni, da vam jo ustrezno pripravijo za uporabo, sami pa jo potem namestite na primerno višino za opravljanje pisarniškega dela.

-Če imate manj prostora, predlagam police v obliki »kock«, ki se ugodno dobijo v vseh prodajalnah s pohištvom. Tja lahko pospravite ves pisarniški material (pisala, blok, škarje ipd.). 

Lahko pa se odločite tudi za nakup klasičnih polic, katere velikost prilagodite vašemu prostoru.

Če imate prostor, lahko na police vključite tudi sezonske dekoracije, s katerimi lahko še bolj popestrite delovni prostor.

– Iz osebne izkušnje lahko povem, da je nakup stola za opravljanje pisarniških del nekaj najpomembnejšega. Za nakup pravega za vašo višino in mesto opravljanja dela se posvetujte s strokovnjaki s tega področja. Pomembno je, da vaš hrbet ne trpi.

– Pisarniška dela je veliko lažje opravljati, če imamo prenosni računalnik povezan z zaslonom. Predlagam nakup novega ali rabljenega, kjer pa morate biti pozorni, da je dobra kvaliteta – zdravje je na prvem mestu in moramo poskrbeti za naše oči 😊.

Za vse tehnične komponente, ki jih potrebujete pa lahko kontaktirate Neprofitno društvo D.T.R. Društvo D.T.R se ukvarja s pridobitvijo starih, rabljenih računalnikov, ki jih potem v njihovih prostorih očistijo, testirajo, nadgradijo in usposobijo za delovanje. Nato jih podarijo društvom ali posameznikom, s ciljem, da bi jim oprema služila še mnogo let.

– V primeru, da imate tedenske/dnevne intervale in imate občutek, da boste zaradi stalnih selitev materiala kaj pozabili ali izgubili, je pametno, da se odločite za nakup »službene vreče« ali »službene škatle«, kamor lahko pospravite vse stvari, ki jih potrebujete tako za opravljanje dela v službi, kot tudi za opravljanje dela doma (miška, tipkovnica, slušalke, beležke, pisala ipd.).

Cilj zgornjih nasvetov in idej je prilagoditev že obstoječega prostora v ustrezno obliko za opravljanje dela od doma. Ali je prostor velik ali majhen je v prvi vrsti pomembno, da ga pravilno izkoristimo. Saj vemo kako pravijo: “Včasih je manj več”😊.

Če želite svetovanje pri razporeditvi prostora za opravljanje dela od doma, mi pišite na mail info@organizatorka.si ali pa mi pošljite zasebno sporočilo na Instagram/Facebook: Organizatorka.siPoleg sporočila mi pošljite tudi slike. Vse zgodbe, ki jih bomo skupaj realizirali bom objavila v zavihku: Projekti.

Hvala za obisk na moji spletni strani. Si pišemo, rišemo in beremo. 😊

Tjaša